Podmínky použití
Podmínky použití
1. Rozsah platnosti, definice pojmů
1.1 Tyto podmínky použití se vztahují na používání online tržiště poskytovaného společností Cannuance GmbH, Neumarkter Str. 80, 81674 Mnichov, Německo (dále jen „provozovatel“) na internetu pod níže uvedenými doménami (dále jen „tržiště“):
- reifenmpc.de
- reifenmpc.at
- elastikampc.cy / elastikampc.com.cy
- rehvidmpc.ee
- rengasmpc.fi
- reifenmpc.de
- dekkmpc.is
- pneumaticimpc.it
- reifenmpc.li
- gumempc.si
- dackmpc.se
- tyresmpc.co.uk
- gumimpc.bg
- pneumatikympc.cz
- pneusmpc.fr
- tyresmpc.ie
- padangosmpc.lt
- oponympc.pl
- reifenmpc.ch / pneusmpc.ch
- pneusmpc.be
- daekmpc.dk
- elastikampc.gr
- gumikmpc.hu
- riepasmpc.lv
- pneusmpc.lu
- bandenmpc.nl
- pneucitympc.pt
- pneumatikympc.sk
- neumaticosmpc.es
1.2 Uživatel je ve smyslu těchto Podmínek použití obecným pojmem pro registrované uživatele a návštěvníky. Uživatelé mohou být spotřebiteli i podnikateli.
1.2.1 Registrovaní uživatelé mají možnost získat přístup ke čtení tržiště a používat určité technické funkce.
1.2.2 Návštěvníci jsou uživatelé, kteří mají přístup ke čtení sekcí tržiště, které nevyžadují registraci, a mohou používat určité funkce tržiště, které nevyžadují registraci.
1.2.3 Spotřebitelem se rozumí každá fyzická osoba, která činí právní úkony za účelem, který nesouvisí převážně s její podnikatelskou nebo samostatně výdělečnou činností.
1.2.4 Podnikatel je fyzická nebo právnická osoba nebo osobní společnost se způsobilostí k právům a povinnostem, která při uzavírání právního úkonu jedná v rámci své podnikatelské nebo samostatně výdělečné činnosti.
1.2.5 Obchodníci jsou registrovaní uživatelé, kteří jako podnikatelé nabízejí zboží k prodeji prostřednictvím tržiště.
1.2.6 Zákazníci jsou registrovaní uživatelé, kteří jako spotřebitelé nebo podnikatelé nakupují zboží prostřednictvím tržiště.
2. Právo na používání
2.1 Tržiště jsou oprávněny používat fyzické a právnické osoby a osobní společnosti. Fyzické osoby, které nemají neomezenou způsobilost k právům a povinnostem (zejména nezletilé osoby), mohou tržiště používat pouze se souhlasem svého zákonného zástupce. V takovém případě si provozovatel vyhrazuje právo podmínit používání tržiště předložením písemného prohlášení o souhlasu zákonného zástupce. Odesláním prohlášení o souhlasu s těmito podmínkami použití uživatel potvrzuje, že při uzavírání smlouvy o používání tržiště splňuje výše uvedené požadavky.
2.2 Obchodníci musí před zahájením své prodejní činnosti na tržišti sdělit provozovateli zejména následující informace:
- Jméno a adresu obchodníka,
- elektronickou adresu obchodníka,
- IČO přidělené obchodníkovi,
- DIČ přidělené obchodníkovi,
- bankovní údaje nebo číslo virtuálního účtu obchodníka.
2.3 Registraci právnické osoby nebo osobní společnosti může provést pouze fyzická osoba, která je oprávněná ji zastupovat a která musí být jmenovitě uvedena.
2.4 Každý uživatel si může na tržišti zřídit pouze jeden uživatelský účet. Oprávnění uživatele používat tržiště se vztahuje pouze na něj osobně a je nepřenosné.
3. Registrace, uzavření smlouvy
3.1 Úspěšnou registrací nebo v rámci přístupu návštěvníka ke čtení tržiště je mezi provozovatelem a uživatelem uzavřena smlouva o používání tržiště, která se řídí těmito podmínkami použití.
3.2 Pro registraci se uživatel po zadání svých údajů do online formuláře, který je k tomuto účelu určený, může přihlásit kliknutím na tlačítko dokončující proces registrace. Odeslání registračních údajů představuje nabídku uživatele na uzavření smlouvy o používání tržiště, kterou však provozovatel může, ale nemusí přijmout. Provozovatel může nabídku uživatele přijmout do pěti dnů od obdržení žádosti zasláním elektronického (e-mailem) potvrzení objednávky nebo aktivací uživatelského účtu. Pokud provozovatel ve výše uvedené lhůtě nabídku uživatele na uzavření smlouvy nepřijme, považuje se to za odmítnutí nabídky.
3.3 Text smlouvy je uložen u provozovatele, avšak uživatel jej po odeslání svého smluvního prohlášení již nemůže vyhledat na webových stránkách provozovatele.
3.4 Před odesláním smluvního prohlášení může uživatel průběžně opravovat své údaje pomocí obvyklých funkcí klávesnice a myši.
3.5 Pro uzavření smlouvy jsou k dispozici různé jazyky. Konkrétní dostupné jazyky naleznete v popisu služby na webových stránkách provozovatele.
3.6 E-mailová adresa slouží k identifikaci a osobnímu označení uživatele. Uživatel se musí ujistit, že e-mailová adresa, kterou uvedl při online registraci, je správná, aby na ni mohly být přijímány e-maily zasílané provozovatelem. Zejména při používání filtrů nevyžádané pošty musí uživatel zajistit, aby mohly být doručeny všechny e-maily zaslané provozovatelem nebo třetími stranami, které provozovatel pověřil jejich zpracováním.
3.7 Údaje požadované při registraci musí uživatel uvést úplně a správně. Uživatel je povinen zajistit, aby tyto údaje (včetně e-mailových adres) byly vždy aktuální. Provozovatel zásadně nekontroluje správnost a úplnost poskytnutých údajů.
4. Služby provozovatele, marketing, pořadí
4.1 Provozovatel poskytuje online tržiště, prostřednictvím kterého mohou zákazníci porovnávat ceny určitých produktů a nakupovat produkty od registrovaných obchodníků.
4.2 Zákazníci mohou na tržišti získat přehled o cenách a zdrojích dodávek produktů, které k prodeji nabízejí obchodníci a jiné třetí strany. Tyto informace uvedené na tržišti nepředstavují právně závaznou nabídku provozovatele. Vyhledávání informací je z velké části automatizované („feed-based“) a je především založeno na informacích, které provozovatel získává od obchodníků a třetích stran (např. výrobců, médií).
4.3 Údaje o příslušných obchodnících nebo třetích stranách jsou aktualizovány prostřednictvím automatizovaných procesů. Z tohoto důvodu může ve výjimečných případech dojít k odchylkám a/nebo nesprávnostem, například pokud jde o cenu, dodací lhůtu a/nebo dostupnost uvedených produktů.
4.4 Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za správnost a/nebo úplnost poskytnutých informací. To však neplatí, pokud je provozovatel o nesprávnosti a/nebo neúplnosti těchto údajů informován a přesto dané údaje neopraví a/nebo se nezasadí o to, aby obchodník nebo třetí strana dané údaje opravili.
4.5 V některých případech nabízí tržiště zákazníkům možnost přejít přímo z tržiště na externí webové stránky obchodníka, od kterého daná nabídka pochází. V tomto případě se povinnost provozovatele omezuje na přesměrování zákazníka na externí nabídku obchodníka. V tomto případě se smlouva neuzavírá prostřednictvím tržiště, ale na externích webových stránkách obchodníka. V tomto ohledu působí provozovatel pouze jako zprostředkovatel a sám se nestává smluvní stranou smluv uzavřených mezi uživateli. K plnění smluv uzavřených mezi uživateli rovněž dochází výhradně mezi uživateli. Provozovatel nepřijímá žádná prohlášení o záměru, která si uživatelé mezi sebou vymění, a nezaručuje, že bude smlouva mezi uživateli skutečně uzavřena.
4.6 Pokud jsou produkty uvedeny na tržišti a lze je objednat přímo prostřednictvím tržiště, tj. bez přesměrování na webové stránky obchodníka, není provozovatel ani v tomto případě zprostředkovatelem ani smluvní stranou kupní smlouvy na objednané zboží. I v těchto případech se kupní smlouva uzavírá výhradně mezi zákazníkem a příslušným obchodníkem, který zboží na tržišti nabízí. K plnění smluv uzavřených mezi uživateli rovněž dochází výhradně mezi uživateli.
4.7 Provozovatel upozorňuje, že na tržišti nejsou zastoupeni všichni obchodníci a výrobky dostupné na trhu. Výběr uváděných obchodníků i produktů je na výhradním uvážení provozovatele. Provozovatel proto netvrdí, že by zobrazené výsledky srovnání byly kompletní.
4.8 Platby zákazníků na tržišti jsou zpracovávány prostřednictvím platební služby PayPal. V tomto ohledu platí Všeobecné obchodní podmínky společnosti PayPal, které jsou k dispozici na adrese https://www.paypal.com/de/webapps/mpp/ua/legalhub-full?locale.x=de_DE.
4.9 Provozovatel umožní uživateli přístup na své internetové stránky za účelem využívání tržiště a poskytne uživateli vhodný software, který zůstane na serveru provozovatele. Rozsah funkcí a technické specifikace softwaru jsou podrobněji popsány v popisu služby na internetových stránkách provozovatele. Provozovatel neodpovídá za vytvoření a udržování datového spojení mezi IT systémem uživatele a serverem provozovatele.
4.10 Za účelem marketingu produktů nabízených na tržišti provádí provozovatel různá opatření na podporu prodeje, jako jsou zakoupení reklamy na internetových vyhledávačích, affiliate marketing a používání display reklam a dalších formátů digitální reklamy. Provozovatel si vyhrazuje právo změnit konkrétní zavedená opatření podle vlastního uvážení, pokud se to jeví jako účelné s ohledem na zájmy obou stran.
4.11 Pořadí, v jakém se produkty zobrazují ve vyhledávání nebo v konkrétní kategorii na tržišti, je založeno zejména na následujících faktorech:
- Dostupnost příslušných variant výrobků,
- ceny příslušných variant výrobků,
- počet kliknutí a objednávek v minulosti,
- relevance pro zadaný vyhledávací výraz.
Kromě toho může být pořadí ovlivněno ve prospěch určitého produktu případným pořízením marketingových opatření nabízených provozovatelem.
4.12 Tržiště je poskytováno v závislosti na dostupnosti. Stoprocentní dostupnost je nemožné z technického hlediska realizovat, a proto ji provozovatel nemůže uživateli zaručit. Provozovatel však usiluje o to, aby byla služba dostupná nepřetržitě. K poruchám nebo dočasnému pozastavení služby může dojít zejména v důsledku údržby, bezpečnostních a kapacitních problémů nebo událostí, které provozovatel nemůže ovlivnit (narušení veřejných komunikačních sítí, výpadky elektřiny atd.). Provozovatel bude provádět údržbu pokud možno v časech, kdy se tržiště příliš nepoužívá.
4.13 Software pro provozování tržiště bude provozovatel v nepravidelných intervalech aktualizovat. Uživatel proto získává právo na užívání softwaru pouze v příslušné aktuální verzi. Na druhou stranu nemá uživatel právo požadovat, aby byl software uveden do určitého stavu.
5. Změny služeb
5.1 Provozovatel si vyhrazuje právo změnit nabízené služby nebo nabídnout jiné služby, pokud to pro uživatele není nepřijatelné.
5.2 Provozovatel si dále vyhrazuje právo změnit nabízené služby nebo nabízet jiné služby:
- v rozsahu, v jakém je k tomu povinen v důsledku změny právního stavu;
- pokud tím splní soudní nebo úřední rozhodnutí vydané v jeho neprospěch;
- pokud je příslušná změna nezbytná k odstranění stávajících bezpečnostních nedostatků;
- pokud je změna výhodná pouze pro uživatele, nebo
- pokud je změna čistě technické nebo procedurální povahy bez významného dopadu na uživatele.
5.3 Změny, které mají pouze nevýznamný dopad na funkce tržiště, nepředstavují změny služeb ve smyslu tohoto odstavce. To se týká zejména změn čistě grafické povahy a změn, při kterých dojde k pouhému uspořádání funkcí.
6. Povinnosti uživatele, odpovědnost za obsah
6.1 Každý uživatel nese výhradní odpovědnost za obsah informací, které zveřejňuje na tržišti, zejména pak za jejich pravdivost a právní nezávadnost. Uživatel je povinen zajistit pravdivost údajů, které poskytnul. Uživatel je povinen zajistit, aby jím zveřejněný obsah neporušoval tyto podmínky použití nebo platné právní předpisy. Zejména musí vždy plně dodržovat ustanovení práva hospodářské soutěže a práva duševního vlastnictví (autorská práva, patentová práva, ochranné známky atd.) a musí se vždy chovat tak, aby nedocházelo k porušování práv třetích osob a aby provozovateli nevznikalo žádné riziko, například v důsledku nároků třetích osob.
6.1.1 Zakázáno je zejména zveřejňování
- obsahu chráněného autorským právem, pokud uživatel nemá oprávnění k jeho použití (např. fotografie, k jejichž zveřejnění na internetu neudělil fotograf a/nebo zobrazená osoba souhlas);
- nepravdivých tvrzení;
- příspěvků, které mají za cíl osobně napadat nebo hanobit jiné uživatele;
- rasistického, xenofobního, diskriminačního nebo urážlivého obsahu;
- obsahu škodlivého pro nezletilé;
- obsahu, který oslavuje násilí;
- falešných profilových údajů, které zakrývají skutečnou identitu;
- odkazů na webové stránky, které nejsou v souladu s právními předpisy nebo těmito podmínkami použití.
6.1.2 Dále nesmí být na tržišti nabízeno zejména níže uvedené zboží:
- Ukradené zboží;
- padělky, napodobeniny značkových výrobků;
- předměty vyrobené dětskou prací.
6.1.3 Kromě toho platí pro prodej zboží na tržišti následující zásady:
- Na tržišti může být nabízeno pouze zboží z odvětví „pneumatik pro motorová vozidla“, které splňuje zákonné požadavky na kvalitu a bezpečnost výrobků pro uvedení na trh v Evropské unii.
- Obchodníci musí mít nabízené zboží k dispozici nebo být schopni ho dodat ve lhůtě uvedené v inzerátu.
- Obchodníci musí v inzerátu uvést údaje o ceně, platbě, dodání, dodací lhůtě a nákladech na doručení a přepravu přesně, úplně a v souladu s příslušnými právními předpisy.
- Inzeráty musí být zařazeny do odpovídající kategorie na tržišti.
- Je zakázáno používat technologie, které poškozují platformu nebo obtěžují uživatele nebo třetí strany (viry, roboti, pavouci, scrapery, crawlery, hackování, útoky hrubou silou atd.). Bez výslovného písemného souhlasu provozovatele nesmí být použity zejména žádné technologie sloužící k extrakci podstatných částí tržiště pro použití na jiném místě (ať už jednorázově nebo opakovaně). Kromě toho nesmí být bez výslovného písemného souhlasu provozovatele vytvářena a/nebo zveřejňována žádná vlastní databáze, která obsahuje podstatné části tržiště (např. ceny a informace o produktech).
- Uživatelé nesmějí používat kontaktní údaje, které získali v průběhu vzájemné komunikace nebo transakce s jiným uživatelem, k zasílání reklamy, pokud k tomu nemají výslovný souhlas daného uživatele.
6.2 Uživatelé obecně nesou odpovědnost za všechny činnosti vykonané prostřednictvím jejich účtů, pokud jsou za tyto činnosti zodpovědní. Uživatel je odpovědný za zachování důvěrnosti přístupových údajů. Musí tedy zajistit, aby nebyly přístupné třetím stranám. Uživatel musí neprodleně informovat provozovatele, pokud se objeví náznaky toho, že jeho účet je nebo byl neoprávněně využíván třetími stranami.
6.3 Provozovatel výslovně upozorňuje, že obchodníci musí při uzavírání úplatných smluv se spotřebiteli v elektronickém obchodování dodržovat zvláštní informační povinnosti, jako je povinnost poskytnout informace o právu spotřebitele na odstoupení od smlouvy. Za dodržování těchto informačních povinností je odpovědný sám obchodník. Pokud obchodník pro své nabídky na tržišti používá své vlastní všeobecné obchodní podmínky, jeho podmínky nesmí být v rozporu s těmito podmínkami použití.
6.4 Provozovatel rovněž upozorňuje na to, že obchodníci mohou být nuceni zapojit se do systému nakládání s obaly, pokud v rámci objednávek používají obaly za účelem splnění svých smluvních dodávkových povinností. V tomto ohledu mohou pro každou zemi doručení platit jiné předpisy, s nimiž by se měl obchodník před zahájením své prodejní činnosti na tržišti seznámit. Provozovatel v případě potřeby zkontroluje, zda obchodník dodržuje příslušné předpisy, a to tak, že si od obchodníka vyžádá odpovídající doklad o registraci a/nebo doklad o účasti v systému. Provozovatel si dále vyhrazuje právo dočasně nebo trvale vyloučit obchodníka z obchodování na tržišti, pokud obchodník nepředloží požadované doklady.
6.5 Obchodník je dále povinen dodržovat příslušná ustanovení daňových a celních předpisů, zejména včas a v plném rozsahu provádět veškeré daňové registrace a podávat daňová přiznání a vždy dbát na to, aby v tomto ohledu nemohly vzniknout žádné nevýhody pro zákazníky a pro provozovatele. Provozovatel je oprávněn požadovat od obchodníků informace, prohlášení a doklady požadované v souladu se zákonnými ustanoveními, aby předešel nepříznivým důsledkům sám pro sebe, zejména pak daňovým povinnostem za daně, které obchodník řádně neodvedl sám. Pokud obchodník požadované doklady nepředloží, je provozovatel oprávněn obchodníka dočasně nebo trvale vyloučit z obchodování na tržišti. Obchodník odškodní provozovatele za všechny nároky, které vůči němu uplatní státní instituce na základě daní, které obchodník řádně neodvedl. V takovém případě ponese obchodník rovněž i nezbytné náklady na právní obranu, včetně všech soudních poplatků a odměn advokátů v zákonné výši. Toto ustanovení však neplatí, pokud obchodník není za dané porušení odpovědný. V případě nároků ze strany státních institucí je obchodník povinen poskytnout provozovateli neprodleně, pravdivě a kompletně veškeré informace potřebné k prošetření daného nároku a k obhajobě.
7. Udělení práv na užívání ze strany provozovatele
7.1 Provozovatel uděluje uživateli nevýhradní právo, omezené na dobu trvání smlouvy o používání tržiště, na používání online portálu poskytovaného provozovatelem a softwaru v něm obsaženého, a to v rozsahu těchto podmínek použití.
7.2 Uživatel nesmí zpřístupnit třetím stranám obsah, který mu byl poskytnut, bez písemného souhlasu provozovatele. Uživatel zajistí, aby neumožnil třetím stranám obcházet řádný způsob přístupu na tržiště.
8. Udělení práv na užívání ze strany uživatele
8.1 Provozovatel je oprávněn použít obsah a informace poskytnuté uživateli na tržišti nebo toto použití umožnit třetím stranám.
8.2 Provozovatel může použít profilové obrázky a profilové texty obchodníků, jakož i obsah nabídek na tržišti pro externí prezentaci na partnerských webových stránkách, kanálech sociálních médií provozovatele a v internetových a/nebo cenových srovnavačích.
8.3 Provozovatel může technicky zpracovávat nabídky a další obsah obchodníků tak, aby se mohly zobrazovat i na mobilních koncových zařízeních nebo v aplikacích provozovatele či třetích stran.
8.4 Nabídky a další obsah obchodníků jsou dostupné i z jiných zemí. Provozovatel může za tímto účelem na vlastní náklady překládat nabídky a další obsah uživatelů do jiných jazyků.
8.5 Uživatel uděluje provozovateli bezplatná a nevýhradní práva na užívání potřebná na tyto účely, která jsou omezena na dobu trvání smlouvy o používání tržiště, zejména právo na trvalé uložení a zpřístupnění veřejnosti, právo na rozmnožování a zveřejnění, jakož i právo na úpravy a šíření, a ujišťuje provozovatele, že je oprávněn takováto práva na užívání udělit.
9. Práva provozovatele, sankce
9.1 Pokud uživatel poruší právní předpisy nebo tyto podmínky použití nebo pokud k tomu má provozovatel konkrétní důvody, je provozovatel oprávněn, s ohledem na následující ustanovení,
- odstranit související záznamy uživatele,
- změnit záznamy v rámci práva na úpravy podle odstavce 8;
- udělit varování,
- dočasně nebo trvale zablokovat přístup uživatele nebo
- přijmout další nezbytná a vhodná opatření.
Které opatření provozovatel přijme, závisí na konkrétním případu a na spravedlivém uvážení provozovatele.
9.2 Pokud se provozovatel rozhodne omezit nebo pozastavit poskytování tržiště pro určitého obchodníka v souvislosti s konkrétními nabídkami, zašle dotyčnému obchodníkovi odůvodnění tohoto rozhodnutí v textové podobě před tím, než toto pozastavení nebo omezení nabude účinnosti, nebo současně s ním.
9.3 Pokud se provozovatel rozhodne zcela ukončit poskytování tržiště pro určitého obchodníka, zašle dotyčnému obchodníkovi odůvodnění tohoto rozhodnutí v textové podobě nejméně 30 dnů před tím, než toto ukončení nabude účinnosti.
9.4 Lhůta podle předchozího odstavce neplatí, pokud provozovatel
- podléhá zákonným nebo regulačním povinnostem, které vyžadují úplné ukončení poskytování tržiště obchodníkovi, a přitom provozovateli neumožňují dodržet stanovenou lhůtu;
- účinně uplatní své právo na mimořádné ukončení smlouvy o používání tržiště z dobrého důvodu;
- může prokázat, že dotyčný obchodník opakovaně porušil platné podmínky použití, což vedlo k úplnému ukončení smlouvy o používání tržiště.
Ve výše uvedených případech provozovatel neprodleně dotyčnému obchodníkovi poskytne odůvodnění svého rozhodnutí v textové podobě.
9.5 Ve výše uvedených případech se odůvodnění nevyžaduje, pokud provozovatel nemůže sdělit konkrétní skutečnosti nebo okolnosti a příslušný důvod (důvody) z důvodu zákonných nebo úředně nařízených povinností nebo pokud může prokázat, že dotyčný obchodník opakovaně porušil příslušné podmínky použití, což vedlo k úplnému ukončení smlouvy o používání tržiště.
9.6 Pokud je uživatel trvale zablokován, nesmí již tržiště používat a nesmí se na něj znovu zaregistrovat.
9.7 Provozovatel si výslovně vyhrazuje právo podniknout právní kroky na základě porušení právních předpisů nebo těchto podmínek použití ze strany uživatele.
9.8 Provozovatel je oprávněn odstranit nabídky nebo obsah, které nejsou v souladu s celkovou prezentací tržiště, a to podle vlastního uvážení. Pokud se uživatel nedopustil porušení povinností, za které nesl odpovědnost, provozovatel mu uhradí veškerou výplatu za smazanou nabídku.
10. Uzavření smlouvy mezi uživateli
Pokud obchodník umístí inzerát na prodej výrobku přímo na tržiště, činí tím závaznou nabídku na uzavření kupní smlouvy na příslušnou položku. Zákazník tuto nabídku přijme tak, že projde elektronickým objednávkovým procesem na tržišti a klikne na tlačítko, které objednávkový proces dokončí.
11. Odměňování
11.1 Užívání tržiště je pro návštěvníky a zákazníky bezplatné.
11.2 Obchodníci platí provozovateli provizi ve výši 10 % z obratu z každé prodejní transakce úspěšně dokončené prostřednictvím tržiště. Rozhodující je v každém případě celkový obrat, který se skládá z hrubé kupní ceny (kupní cena včetně DPH) a případných účtovaných nákladů na dopravu. K této provizi se připočítává zákonná daň z obratu, pokud se však neuplatňuje díky mezinárodním daňovým dohodám.
11.3 Prodejní transakce se považuje za úspěšně dokončenou, pokud zákazník uhradil kupní cenu v plné výši včetně případných účtovaných nákladů na dopravu a pokud zákazník účinně nevyužije zákonné právo na odstoupení od smlouvy, které mu v souvislosti s danou prodejní transakcí náleží. Pokud zákazník účinně vůči obchodníkovi uplatní své právo na odstoupení od smlouvy, obchodník o tom bude neprodleně informovat provozovatele.
12. Výplata výnosů z prodeje
12.1 Výnosy z prodeje budou obchodníkovi vyplaceny do 21 dnů od odeslání zboží zákazníkovi.
12.2 Platba se provádí bankovním převodem na bankovní účet určený obchodníkem, přičemž provozovatel může za tímto účelem využít služeb jím pověřeného poskytovatele platebních služeb.
12.3 Pokud provozovateli vzniknou náklady v souvislosti s dohodnutým způsobem platby pro výplatu, tyto náklady ponese obchodník a provozovatel je z výplaty odečte v odpovídající výši.
12.4 Provozovatel může odmítnout vyplatit tržby z prodeje, a to do té míry, do které zákazníci neobdrželi objednané zboží. To platí i v případě, že zákazníci oznámili provozovateli, že objednané zboží neobdrželi, pokud však obchodník nemůže prokázat převzetí zboží předložením potvrzení o dodání.
13. Zproštění odpovědnosti
Uživatel zprostí provozovatele odpovědnosti za všechny nároky, které vůči němu uplatní jiní uživatelé nebo jiné třetí strany za porušení jejich práv v důsledku obsahu zveřejněného uživatelem nebo v důsledku jiného způsobu používání tržiště uživatelem. V takovém případě ponese uživatel rovněž i nezbytné náklady na právní obranu, včetně všech soudních poplatků a odměn advokátů v zákonné výši. Toto ustanovení však neplatí, pokud uživatel není za dané porušení odpovědný. V případě nároků ze strany třetích stran je uživatel povinen poskytnout provozovateli neprodleně, pravdivě a kompletně veškeré informace potřebné k prošetření daného nároku a k obhajobě.
14. Odpovědnost provozovatele
14.1 Provozovatel neodpovídá za případné neplnění smluvního vztahu mezi uživateli.
14.2 Ve smluvním vztahu mezi provozovatelem a uživatelem odpovídá provozovatel uživateli za veškeré smluvní, kvazismluvní a zákonné nároky, včetně nároků z deliktů, na náhradu škody a náhradu nákladů následujícím způsobem:
14.2.1 Provozovatel nese neomezenou odpovědnost z jakéhokoli právního důvodu
- v případě úmyslu nebo hrubé nedbalosti,
- v případě úmyslného nebo nedbalostního poškození na životě, zdraví nebo tělesné integritě,
- na základě příslibu záruky, není-li v tomto ohledu upraveno jinak,
- na základě povinné odpovědnosti, například podle zákona o odpovědnosti za škodu způsobenou vadou výrobku.
14.2.2 Pokud provozovatel z nedbalosti poruší podstatnou smluvní povinnost, je jeho odpovědnost omezena na předvídatelnou škodu typickou pro danou smlouvu, pokud však není odpovědnost neomezena v souladu s předchozím odstavcem. Podstatné smluvní povinnosti jsou povinnosti, které smlouva v závislosti na svém obsahu ukládá provozovateli za účelem dosažení účelu smlouvy, jejichž splnění umožňuje řádné plnění smlouvy a na jejichž dodržování se uživatel může pravidelně spoléhat.
14.2.3 Ve všech ostatních ohledech je odpovědnost provozovatele vyloučena.
14.2.4 Výše uvedená ustanovení o odpovědnosti se vztahují i na odpovědnost provozovatele za jeho pověřence a právní zástupce.
15. Doba platnosti a ukončení smlouvy
15.1 S návštěvníky i zákazníky se smlouva o používání tržiště uzavírá na dobu neurčitou a může být kteroukoli smluvní stranou kdykoli vypovězena bez výpovědní lhůty.
15.2 S obchodníky se smlouva o používání tržiště uzavírá na dobu neurčitou a může být vypovězena kteroukoli smluvní stranou s výpovědní lhůtou 14 dnů.
15.3 Právo na mimořádné ukončení smlouvy z dobrého důvodu zůstává nedotčeno. O dobrý důvod se jedná tehdy, pokud od vypovídající strany nelze s ohledem na všechny okolnosti konkrétního případu a při zvážení zájmů obou stran rozumně očekávat, že bude pokračovat ve smluvním vztahu až do dohodnutého ukončení smlouvy nebo do uplynutí výpovědní lhůty.
Za dobrý důvod se považuje především:
- závažné porušení podstatných ustanovení těchto podmínek použití, které není napraveno ani po uplynutí stanovené lhůty nebo které je pácháno opakovaně a které znemožňuje pokračování smluvního vztahu nebo ho činí nepřijatelným;
- opětovná registrace v době, kdy je uživatel stále blokován;
· poskytnutí falešných profilových údajů uživatele s cílem zakrýt skutečnou identitu;
- pokud bylo v případě úplatného použití tržištěm zahájeno exekuční řízení na veškerý majetek nebo podstatnou část majetku druhé smluvní strany nebo existují důvody pro zahájení insolvenčního řízení proti druhé straně, pokud takové řízení bylo zamítnuto pro nedostatek majetku, pokud byl proti druhé straně podán návrh na zahájení insolvenčního řízení nebo pokud druhá strana učinila čestné prohlášení ohledně svého majetku.
15.4 V případě oprávněného mimořádného ukončení smlouvy o používání tržiště ze strany provozovatele není uživatel oprávněn si znovu vytvořit uživatelský účet na tržišti.
15.5 Výpověď smlouvy může být provedena písemně, v textové podobě (např. e-mailem) nebo tím, že si uživatel smaže svůj uživatelský účet na tržišti.
15.6 Ukončením smlouvy ztrácí uživatel přístup ke svému uživatelskému účtu. Kromě toho s ukončením smlouvy zaniká i povinnost provozovatele uchovávat údaje uživatele.
16. Změna podmínek použití
16.1 Pokud uživatel jedná jako podnikatel, vyhrazuje si provozovatel právo tyto podmínky použití kdykoli změnit bez udání důvodů, pokud to však pro uživatele není nepřijatelné. Provozovatel bude uživatele včas informovat o změnách podmínek použití v textové podobě. Pokud uživatel nevznese námitky proti platnosti nových podmínek použití ve lhůtě čtyř týdnů od oznámení změn, považují se změněné podmínky použití za přijaté uživatelem. Provozovatel uživatele v tomto oznámení informuje o jeho právu vznést námitku a o významu lhůty pro vznesení námitky.
16.2 Provozovatel si dále vyhrazuje právo změnit tyto podmínky použití
- v rozsahu, v jakém je k tomu povinen v důsledku změny právního stavu;
- pokud tím splní soudní nebo úřední rozhodnutí vydané v jeho neprospěch;
- v rozsahu, v jakém zavádí zcela nové služby nebo prvky, které vyžadují popis služeb v podmínkách použití, pokud se tím negativně nezmění dosavadní vztah s uživatelem;
- pokud je změna výhodná pouze pro uživatele, nebo
- pokud je změna čistě technické nebo procedurální povahy, pokud však nemá významný dopad na uživatele.
16.3 Právo uživatele na ukončení smlouvy podle odstavce 15 zůstává nedotčeno.
17. Rozhodné právo
Na všechny právní vztahy mezi smluvními stranami se vztahuje právo Spolkové republiky Německo. Pro spotřebitele se tato volba rozhodného práva uplatní pouze v případě, že poskytnutá ochrana není odňata kogentními ustanoveními práva státu, v němž má spotřebitel trvalé bydliště.
18. Soudní příslušnost
Pokud uživatel vystupuje jako obchodník, právnická osoba veřejného práva nebo oddělený majetek veřejnoprávní korporace se sídlem na území Spolkové republiky Německo, je výlučným místem soudní příslušnosti pro všechny spory vyplývající z této smlouvy sídlo provozovatele. Pokud má uživatel bydliště mimo území Spolkové republiky Německo, je výlučným místem soudní příslušnosti pro všechny spory vyplývající z této smlouvy sídlo provozovatele, pokud lze smlouvu nebo nároky vyplývající ze smlouvy přičíst profesní nebo obchodní činnosti uživatele. Ve výše uvedených případech je však provozovatel v každém případě oprávněn obrátit se na soud v bydlišti uživatele.
19. Mimosoudní řešení sporů
19.1 Evropská komise poskytuje internetovou platformu pro řešení sporů online na následujícím odkazu: http://ec.europa.eu/consumers/odr.
Tato platforma slouží jako kontaktní místo pro mimosoudní řešení sporů vyplývajících z internetových kupních smluv nebo smluv o poskytování služeb, kterých se účastní spotřebitel.
19.2 Provozovatel není povinen ani ochoten účastnit se řízení o řešení sporů před organizací pro smírčí řízení stížností spotřebitelů.
20. Informace o přístupu k údajům
20.1 Provozovatel má v rámci používání tržiště přístup k následujícím kategoriím údajů, přičemž se jedná o osobní i neosobní údaje:
- Údaje o účtu;
- adresa / kontaktní údaje;
- údaje o objednávce;
- inventurní údaje;
- údaje o výrobku;
- platební údaje (pouze omezený přístup);
- přístupové údaje.
20.2 Provozovatel poskytne obchodníkům následující kategorie údajů, které jsou generovány v souvislosti s používáním tržiště:
- Údaje o účtu obchodníka;
- údaje o účtu zákazníka (v rozsahu nezbytném pro zpracování konkrétní objednávky);
- údaje o objednávce (v rozsahu nezbytném pro zpracování konkrétní objednávky nebo pro fakturaci);
- údaje o stavu zásob a produktech obchodníka.
20.3 Provozovatel částečně zpřístupní kategorie údajů uvedené v bodě 20.1 následujícím třetím stranám, které tyto údaje použijí pro další poskytování nebo rozvoj a analýzu tržiště:
- platební služby
- poskytovatelé softwaru pro CRM a marketing
- poskytovatelé statistického a analytického softwaru
20.4 Po ukončení smlouvy o používání tržiště budou údaje poskytnuté příslušným uživatelem nebo vytvořené jeho používáním tržiště vymazány. Odchylně od tohoto ustanovení provozovatel tyto informace uchovává i po skončení smlouvy, pokud je k tomu povinen ze zákona nebo na tom má oprávněný zájem. Anonymizované údaje vytvořené při používání tržiště (např. statistiky prodeje) se zpravidla uchovávají i po ukončení smlouvy.
20.5 Provozovatel informuje o tom, jakým způsobem zpracovává osobní údaje, včetně předávání údajů třetím stranám, a o právech uživatele jako subjektu údajů ve svých zásadách o ochraně osobních údajů.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady ochrany osobních údajů
Velmi nás těší, že jste projevili zájem o náš podnik. Ochrana údajů je pro nás obzvláště důležitá vysokou prioritu pro vedení společnosti Cannuance GmbH. Používání internetových stránek společnosti Cannuance GmbH je možné bez uvedení osobních údajů; pokud však subjekt údajů chce; používat speciální podnikové služby prostřednictvím našich webových stránek, může být zpracování osobních údajů nezbytné. Pokud zpracování osobních údajů je nezbytné a pro takové zpracování neexistuje žádný zákonný důvod, můžeme zpravidla získat souhlas subjektu údajů.
Zpracování osobních údajů, jako je jméno, adresa, e-mailová adresa nebo telefonní číslo osoby, která se nachází na území České republiky subjektu údajů musí být vždy v souladu s obecným nařízením o ochraně osobních údajů (GDPR) a v souladu se zákonem o ochraně osobních údajů s předpisy o ochraně osobních údajů platnými pro společnost Cannuance GmbH v jednotlivých zemích. Prostřednictvím tohoto prohlášení o ochraně osobních údajů by náš podnik rád informoval širokou veřejnost o povaze, rozsahu, a účel osobních údajů, které shromažďujeme, používáme a zpracováváme. Dále jsou subjekty údajů informovány, prostřednictvím tohoto prohlášení o ochraně údajů o právech, na která mají nárok.
Společnost Cannuance GmbH jako správce zavedla řadu technických a organizačních opatření opatření k zajištění co nejúplnější ochrany osobních údajů zpracovávaných prostřednictvím těchto webových stránek. Přenosy dat přes internet však mohou mít v zásadě bezpečnostní mezery, takže absolutní ochrana nemusí být zaručena. Z tohoto důvodu nám každý subjekt údajů může předat osobní údaje prostřednictvím alternativními prostředky, např. telefonicky.
1. Definice
Prohlášení o ochraně údajů společnosti Cannuance GmbH vychází z pojmů používaných evropským právem zákonodárce pro přijetí obecného nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR). Naše ochrana osobních údajů prohlášení by mělo být čitelné a srozumitelné pro širokou veřejnost, jakož i pro naše zákazníky obchodní partneři. Abychom to zajistili, rádi bychom nejprve vysvětlili používanou terminologii.
V tomto prohlášení o ochraně osobních údajů používáme mimo jiné následující pojmy:
a) Osobní údaje
Osobními údaji se rozumí veškeré informace týkající se identifikované nebo identifikovatelné fyzické osoby ("údajesubjekt"). Identifikovatelná fyzická osoba je osoba, kterou lze přímo či nepřímo identifikovat, zejména prostřednictvím odkaz na identifikátor, jako je jméno, identifikační číslo, údaje o poloze, online identifikátor nebo odkaz na jiný identifikátor jeden nebo více faktorů specifických pro fyzickou, fyziologickou, genetickou, duševní, ekonomickou, kulturní nebo společenskou situaci
totožnost této fyzické osoby.
b) Subjekt údajů
Subjektem údajů je každá identifikovaná nebo identifikovatelná fyzická osoba, jejíž osobní údaje zpracovává správce odpovědný za zpracování.
c) Zpracování
Zpracování je jakákoli operace nebo soubor operací, které se provádějí s osobními údaji nebo se soubory osobních údajů osobní údaje, ať už automatizovanými či neautomatizovanými prostředky, jako je shromažďování, zaznamenávání, organizování,
strukturování, ukládání, přizpůsobování nebo pozměňování, vyhledávání, nahlížení, používání, zpřístupňování přenosem, šíření nebo jiné zpřístupnění, seřazení nebo kombinace, omezení, vymazání nebo zpřístupnění zničení.
d) Omezení zpracování
Omezení zpracování je označení uložených osobních údajů s cílem omezit jejich zpracování v rámci budoucnost.
e) Profilování
Profilováním se rozumí jakákoli forma automatizovaného zpracování osobních údajů spočívající v použití osobních údajů vyhodnocovat určité osobní aspekty týkající se fyzické osoby, zejména analyzovat nebo předvídat aspekty týkající se pracovního výkonu této fyzické osoby, její ekonomické situace, zdravotního stavu a osobních preferencí zájmy, spolehlivost, chování, umístění nebo pohyb.
f) Pseudonymizace
Pseudonymizace je zpracování osobních údajů takovým způsobem, že osobní údaje nemohou být zpracovány být přiřazeny konkrétnímu subjektu údajů bez použití dodatečných informací, za předpokladu, že tyto dodatečné informace jsou uchovávány odděleně a podléhají technickým a organizačním opatřením, která umožňují zajistit, aby osobní údaje nebyly přiřazeny identifikované nebo identifikovatelné fyzické osobě.
g) Správce nebo správce odpovědný za zpracování
Správce nebo správce odpovědný za zpracování je fyzická nebo právnická osoba, orgán veřejné moci, agentura nebo jiný subjekt, který sám nebo společně s jinými určuje cíle a prostředky zpracování osobních údajů; pokud jsou účely a prostředky takového zpracování určeny Unií nebo právem členského státu, může být správce nebo zvláštní kritéria pro jeho jmenování stanovena právo Unie nebo členského státu.
h) Procesor
Zpracovatel je fyzická nebo právnická osoba, orgán veřejné moci, agentura nebo jiný subjekt, který zpracovává osobní údaje údajů jménem správce.
i) Příjemce
Příjemce je fyzická nebo právnická osoba, orgán veřejné moci, agentura nebo jiný subjekt, kterému jsou osobní údaje předávány jsou zveřejněny, ať už se jedná o třetí stranu, nebo ne. Orgány veřejné moci, které mohou získat osobní údaje v rámci konkrétního vyšetřování v souladu s právem Unie nebo členského státu se nepovažuje za považovány za příjemce; zpracování těchto údajů těmito orgány veřejné moci musí být v souladu s právními předpisy s platnými pravidly ochrany údajů v souladu s účely zpracování.
j) Třetí strana
Třetí strana je fyzická nebo právnická osoba, orgán veřejné moci, agentura nebo subjekt jiný než subjekt údajů, správce, zpracovatel a osoby, které z přímého pověření správce nebo zpracovatele provádějí tyto činnosti oprávněni zpracovávat osobní údaje.
k) Souhlas
Souhlasem subjektu údajů se rozumí jakýkoli svobodně daný, konkrétní, informovaný a jednoznačný projev vůle subjektu údajů přání subjektu, kterým subjekt prohlášením nebo jasným potvrzujícím úkonem vyjadřuje svůj souhlas se zpracování osobních údajů, které se ho týkají.
2. Název a adresa správce
Správce pro účely obecného nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR) a dalších zákonů o ochraně osobních údajů.
platných v členských státech Evropské unie a další předpisy týkající se ochrany údajů:
Cannuance GmbH
Neumarkter str. 80
81673 Mlnchen
Deutschland
Telefon: +49 (0) 1724862801
E-mail: [email protected]
Webové stránky: www.pneumatikympc.cz
3. Soubory cookie
Internetové stránky společnosti Cannuance GmbH používají soubory cookie. Soubory cookie jsou textové soubory, které se ukládají do
počítačového systému prostřednictvím internetového prohlížeče.
Mnoho internetových stránek a serverů používá soubory cookie. Mnoho souborů cookie obsahuje tzv. cookie ID. ID souboru cookie je
jedinečný identifikátor souboru cookie. Skládá se z řetězce znaků, pomocí kterého internetové stránky a servery lze přiřadit konkrétnímu internetovému prohlížeči, v němž byl soubor cookie uložen. To umožňuje navštívit internetových stránek a serverů, aby bylo možné rozlišit individuální prohlížeč subjektu dat od ostatních internetových stránek a serverů prohlížeče, které obsahují jiné soubory cookie. Konkrétní internetový prohlížeč lze rozpoznat a identifikovat pomocí jedinečné ID souboru cookie.
Pomocí souborů cookie může společnost Cannuance GmbH poskytnout uživatelům těchto webových stránek více uživatelských informací přátelské služby, které by bez nastavení souborů cookie nebyly možné.
Pomocí souboru cookie lze informace a nabídky na našich webových stránkách optimalizovat s ohledem na uživatele. Soubory cookie nám umožňují, jak již bylo zmíněno, rozpoznat uživatele našich webových stránek. Účelem tohoto rozpoznávání je je usnadnit uživatelům používání našich webových stránek. Uživatel webových stránek, který používá soubory cookie, nemá např zadávat přístupové údaje při každém přístupu na webovou stránku, protože tyto údaje přebírá webová stránka a cookie je tak uložen v počítačovém systému uživatele. Dalším příkladem je soubor cookie nákupního košíku v systému internetový obchod. Internetový obchod si pamatuje zboží, které zákazník vložil do virtuálního obchodu nákupní košík prostřednictvím souboru cookie.
Subjekt údajů může kdykoli zabránit nastavování souborů cookie prostřednictvím našich webových stránek pomocí tlačítka odpovídající nastavení použitého internetového prohlížeče, a může tak trvale odmítnout nastavení cookies. Již nastavené soubory cookie lze navíc kdykoli vymazat prostřednictvím internetového prohlížeče nebo jiného zařízení softwarové programy. To je možné ve všech oblíbených internetových prohlížečích. Pokud subjekt údajů deaktivuje nastavení souborů cookie v používaném internetovém prohlížeči, nemusí být všechny funkce našich webových stránek zcela použitelné.
4. Shromažďování obecných údajů a informací
Webové stránky společnosti Cannuance GmbH shromažďují řadu obecných údajů a informací, když údaje subjekt nebo automatický systém vyvolá webovou stránku. Tyto obecné údaje a informace jsou uloženy v soubory protokolu serveru. Shromažďovány mohou být (1) typy a verze používaných prohlížečů, (2) používaný operační systém údaje o tom, zda je prohlížeč používán přístupovým systémem, (3) webové stránky, ze kterých se přístupový systém dostane na naše webové stránky (tzv.), (4) dílčí webové stránky, (5) datum a čas přístupu na internetovou stránku, (6) internetový protokol adresa (IP adresa), (7) poskytovatel internetových služeb přistupujícího systému a (8) jakékoli jiné podobné údaje a informace, které mohou být použity v případě útoků na naše systémy informačních technologií.
Při používání těchto obecných údajů a informací společnost Cannuance GmbH nevyvozuje žádné závěry o subjektu údajů. Tyto informace jsou potřebné spíše k (1) poskytování obsahu našich webových stránek správně, (2) optimalizovat obsah našich webových stránek i jejich reklamu, (3) zajistit dlouhodobou udržitelnost našich webových stránek životaschopnost našich systémů informačních technologií a technologie webových stránek a (4) poskytování informací orgánům činným v trestním řízení orgánům informace potřebné pro trestní stíhání v případě kybernetického útoku. Proto, společnost Cannuance GmbH statisticky analyzuje anonymně shromážděné údaje a informace s cílem zvýšení ochrany a bezpečnosti údajů v našem podniku a zajištění optimální úrovně ochrany osobních údajů, které zpracováváme. Anonymní údaje v souborech protokolu serveru jsou uloženy odděleně od všech osobních údajů poskytnutých subjektem údajů.
5. Registrace na našich webových stránkách
Subjekt údajů má možnost zaregistrovat se na webových stránkách správce s uvedením údajů o osobní údaje. Které osobní údaje jsou předávány správci, je určeno příslušným vstupem maska použitá pro registraci. Osobní údaje zadané subjektem údajů se shromažďují a ukládají výhradně pro vnitřní potřebu správce a pro jeho vlastní účely. Správce si může vyžádat předání jednomu nebo více zpracovatelům (např. zásilkové službě), kteří rovněž používají osobní údaje pro interní účely účel, který lze přičíst správci.
Registrací na webových stránkách správce se IP adresa přidělená poskytovatelem internetových služeb (ISP) a používaný subjektem údajů - ukládá se také datum a čas registrace. Ukládání těchto údajů probíhá s ohledem na to, že je to jediný způsob, jak zabránit zneužívání našich služeb, a v případě potřeby umožnit vyšetřování spáchaných trestných činů. Pokud je uchovávání těchto údajů nutné k zabezpečení řídicí jednotky. Tyto údaje nejsou předávány třetím stranám, pokud k tomu není zákonný důvod povinnost předat údaje, nebo pokud předání slouží k trestnímu stíhání.
Registrace subjektu údajů s dobrovolným uvedením osobních údajů je určena k tomu, aby umožnila správce nabídnout subjektu údajů obsah nebo služby, které mohou být nabízeny pouze registrovaným uživatelům vzhledem k povaze dané záležitosti. Registrované osoby mají možnost změnit osobní údaje zadané při registraci, nebo je kdykoli nechat zcela vymazat z datového skladu ovladač.
Správce údajů poskytne každému subjektu údajů na jeho žádost kdykoli informace o tom, co je pro něj důležité jsou o subjektu údajů uchovávány osobní údaje. Kromě toho správce údajů opraví nebo vymaže osobní údaje na žádost nebo pokyn subjektu údajů, pokud neexistuje zákonné uložení povinnosti. Subjektu údajů jsou v tomto ohledu k dispozici všichni zaměstnanci správce jako kontaktní osoby.
6. Možnost kontaktu prostřednictvím webových stránek
Webové stránky společnosti Cannuance GmbH obsahují informace, které umožňují rychlý elektronický kontakt s naší společností podniku, jakož i přímou komunikaci s námi, která zahrnuje i obecnou adresu tzv. elektronická pošta (e-mailová adresa). Pokud subjekt údajů kontaktuje správce e-mailem nebo prostřednictvím kontaktního formuláře, osobní údaje předané subjektem údajů jsou automaticky ukládány. Tyto osobní údaje předané dobrovolně subjektem údajů správci údajů jsou uchovávány za účelem zpracování nebo kontaktování subjektu údajů. K předávání těchto osobních údajů třetím stranám nedochází.
7. Rutinní výmaz a blokování osobních údajů
Správce údajů zpracovává a uchovává osobní údaje subjektu údajů pouze po dobu nezbytné k dosažení účelu uložení, nebo pokud je to povoleno evropským zákonodárcem, nebo další zákonodárci v zákonech nebo předpisech, které se na správce vztahují.
Pokud se účel skladování neuplatní nebo pokud doba skladování stanovená evropským zákonodárcem nebo zákonodárcem o ochraně osobních údajů uplyne jiný příslušný zákonodárce, jsou osobní údaje běžně blokovány nebo vymazány v souladu s platnými právními předpisy s právními požadavky.
8. Práva subjektu údajů
a) Právo na potvrzení
Každý subjekt údajů má právo přiznané evropským zákonodárcem získat od správce údajů potvrzení, zda jsou či nejsou zpracovávány osobní údaje, které se ho týkají. Pokud údaje si přeje využít tohoto práva na potvrzení, může se kdykoli obrátit na kterýkoli jiný subjekt zaměstnanec správce.
b) Právo na přístup
Každý subjekt údajů má právo přiznané evropským zákonodárcem získat od správce bezplatně informace o svých osobních údajích, které jsou kdykoli uloženy, a kopii těchto informací. Evropské směrnice a nařízení dále poskytují subjektu údajů přístup k následujícím údajům informace:
- účely zpracování;
- kategorie dotčených osobních údajů;
- příjemci nebo kategorie příjemců, kterým byly nebo budou osobní údaje zpřístupněny, v případě, že se jedná o konkrétním příjemcům ve třetích zemích nebo mezinárodním organizacím;
*pokud je to možné, předpokládanou dobu, po kterou budou osobní údaje uchovávány, nebo, pokud to není možné, dobu, po kterou budou osobní údaje uchovávány kritéria použitá pro určení tohoto období;
- existenci práva požadovat od správce opravu nebo výmaz osobních údajů, nebo omezení zpracování osobních údajů týkajících se subjektu údajů nebo vznést námitku proti takovému zpracování;
- existenci práva podat stížnost u dozorového úřadu;
*pokud osobní údaje nejsou shromažďovány od subjektu údajů, veškeré dostupné informace o jejich zdroj;
- existenci automatizovaného rozhodování, včetně profilování, uvedeného v čl. 22 odst. 1 a 4 Smlouvy o ES GDPR a přinejmenším v těchto případech smysluplné informace o příslušné logice, jakož i o význam a předpokládané důsledky takového zpracování pro subjekt údajů.
Kromě toho má subjekt údajů právo získat informace o tom, zda jsou osobní údaje předány třetí zemi nebo mezinárodní organizaci. V takovém případě subjekt údajů mají právo být informováni o vhodných zárukách týkajících se předání.
Pokud si subjekt údajů přeje využít tohoto práva na přístup, může se kdykoli obrátit na kterýkoli úřad zaměstnanec správce.
c) Právo na opravu
Každý subjekt údajů má právo přiznané evropským zákonodárcem získat od správce údajů bez zbytečného odkladu opravit nepřesné osobní údaje, které se ho týkají. S ohledem na účelu zpracování, má subjekt údajů právo na to, aby mu byly poskytnuty neúplné osobní údaje vyplněné údaje, včetně poskytnutí doplňujícího výkazu.
Pokud si subjekt údajů přeje uplatnit toto právo na opravu, může se kdykoli obrátit na kterýkoli z těchto úřadů zaměstnanec správce.
d) Právo na výmaz (právo být zapomenut)
Každý subjekt údajů má právo přiznané evropským zákonodárcem získat od správce údajů výmaz osobních údajů, které se ho týkají, bez zbytečného odkladu, a správce má právo na povinnost vymazat osobní údaje bez zbytečného odkladu, pokud se uplatní jeden z následujících důvodů, pokud protože zpracování není nutné:
*Osobní údaje již nejsou potřebné pro účely, pro které byly shromážděny, nebo jinak zpracované.
*Subjekt údajů odvolá souhlas, na němž je založeno zpracování podle čl. 6 odst. 1 písm. a) GDPR nebo čl. 9 odst. 2 písm. a) GDPR, a pokud neexistuje žádný jiný právní důvod pro zpracování.
*Subjekt údajů vznáší námitku proti zpracování podle čl. 21 odst. 1 GDPR a neexistují žádné další důvody pro zpracování převažující oprávněné důvody pro zpracování, nebo subjekt údajů vznese námitku proti zpracování na základě Čl. 21 odst. 2 GDPR.
*Osobní údaje byly zpracovány protiprávně.
*Osobní údaje musí být vymazány z důvodu splnění právní povinnosti stanovené v právu Unie nebo členského státu, aby se které se na správce vztahují.
*Osobní údaje byly shromážděny v souvislosti s nabídkou uvedených služeb informační společnosti v čl. 8 odst. 1 GDPR.
Pokud se uplatní některý z výše uvedených důvodů a subjekt údajů si přeje požádat o výmaz těchto údajů osobních údajů uložených společností Cannuance GmbH, může kdykoli kontaktovat kteréhokoli zaměstnance společnosti Cannuance GmbH ovladač. Zaměstnanec společnosti Cannuance GmbH neprodleně zajistí, aby bylo žádosti o výmaz vyhověno s okamžitou platností.
Pokud správce zveřejnil osobní údaje a je povinen podle čl. 17 odst. 1 vymazat osobní údaje, které se nacházejí na jeho území, je povinen je vymazat osobních údajů, správce s ohledem na dostupnou technologii a náklady na provedení přijmout přiměřené kroky, včetně technických opatření, k informování ostatních správců zpracovávajících osobní údaje, které subjekt údajů požadoval od těchto správců, aby vymazali veškeré odkazy na ně, jejich kopie nebo replikace těchto osobních údajů, pokud jejich zpracování není nutné. Zaměstnanci společnosti Cannuance GmbH budou zajistit potřebná opatření v jednotlivých případech.
e) Právo na omezení zpracování
Každý subjekt údajů má právo přiznané evropským zákonodárcem získat od správce údajů omezení zpracování, pokud platí jedna z následujících možností:
*Subjekt údajů popírá přesnost osobních údajů, a to po dobu, která správci umožňuje, aby ověřit přesnost osobních údajů.
*Zpracování je protiprávní a subjekt údajů nesouhlasí s výmazem osobních údajů a požaduje, aby byly osobní údaje vymazány místo toho omezení jejich používání.
*Správce již osobní údaje nepotřebuje pro účely zpracování, ale jsou požadovaných subjektem údajů pro určení, výkon nebo obhajobu právních nároků.
*Subjekt údajů vznesl námitku proti zpracování podle čl. 21 odst. 1 obecného nařízení o ochraně osobních údajů do doby, než bude provedeno ověření zda oprávněné důvody správce převažují nad oprávněnými důvody subjektu údajů.
Pokud je splněna některá z výše uvedených podmínek a subjekt údajů si přeje požádat o omezení ochrany osobních údajů zpracování osobních údajů uložených společností Cannuance GmbH, se může kdykoli obrátit na jakoukoli zaměstnanec správce. Zaměstnanec společnosti Cannuance GmbH zajistí omezení ochrany osobních údajů zpracování.
f) Právo na přenositelnost údajů
Každý subjekt údajů má právo, které mu přiznává evropský zákonodárce, získat osobní údaje týkající se jeho osoby, která byla poskytnuta správci, ve strukturovaném, běžně používaném a strojově zpracovatelném formátu čitelný formát. Má právo předat tyto údaje jinému správci, aniž by musel překážky ze strany správce, kterému byly osobní údaje poskytnuty, pokud zpracování probíhá v souladu se zákonem o ochraně osobních údajů na základě souhlasu podle čl. 6 odst. 1 písm. a) GDPR nebo čl. 9 odst. 2 písm. a) GDPR, nebo na základě smlouvy podle čl. 6 odst. 1 písm. b) obecného nařízení o ochraně osobních údajů, a zpracování provádí automatizovanými prostředky, pokud zpracování není nezbytné pro splnění úkolu prováděného v rámci projektu "Zpracování osobních údajů" veřejného zájmu nebo při výkonu veřejné moci svěřené správci.
Kromě toho při výkonu svého práva na přenositelnost údajů podle čl. 20 odst. 1 obecného nařízení o ochraně osobních údajů musí být
subjekt údajů má právo na to, aby osobní údaje byly předány přímo od jednoho správce druhému, pokud je to technicky možné a pokud to nemá nepříznivý vliv na práva a svobody jiných osob.
Za účelem uplatnění práva na přenositelnost údajů se může subjekt údajů kdykoli obrátit na kteréhokoli zaměstnance společnosti Cannuance GmbH.
g) Právo vznést námitku
Každý subjekt údajů má právo přiznané evropským zákonodárcem vznést námitku z důvodů týkajících se jeho konkrétní situace kdykoli se zpracováním osobních údajů, které se ho týkají, které je na základě čl. 6 odst. 1 písm. e) nebo f) GDPR. To platí i pro profilování založené na těchto ustanoveních.
V případě vznesení námitky společnost Cannuance GmbH již nebude osobní údaje zpracovávat, pokud nebudeme může prokázat závažné oprávněné důvody pro zpracování, které převažují nad zájmy, právy a zájmy osob, které mají právo na ochranu osobních údajů svobody subjektu údajů nebo pro určení, výkon nebo obhajobu právních nároků.
Pokud společnost Cannuance GmbH zpracovává osobní údaje pro účely přímého marketingu, musí subjekt údajů má právo kdykoli vznést námitku proti zpracování osobních údajů, které se ho týkají, pro tyto účely marketing. To platí pro profilování v rozsahu, v jakém souvisí s takovým přímým marketingem. Pokud jsou údaje subjekt vznese u společnosti Cannuance GmbH námitky proti zpracování pro účely přímého marketingu, společnost Cannuance GmbH již nebude osobní údaje pro tyto účely zpracovávat.
Kromě toho má subjekt údajů z důvodů týkajících se jeho konkrétní situace právo vznést námitku proti se zpracováním osobních údajů, které se ho týkají, společností Cannuance GmbH pro vědecké nebo historické účely pro výzkumné účely nebo pro statistické účely podle čl. 89 odst. 1 obecného nařízení o ochraně osobních údajů, ledaže zpracování je nezbytné pro splnění úkolu prováděného z důvodu veřejného zájmu.
Pro uplatnění práva na námitku se může subjekt údajů obrátit na kteréhokoli zaměstnance společnosti Cannuance GmbH. Kromě toho je subjekt údajů v souvislosti s využíváním služeb informační společnosti svobodný, a bez ohledu na směrnici 2002/58/ES využít svého práva vznést námitku automatizovanými prostředky s použitím technické specifikace.
h) Automatizované individuální rozhodování včetně profilování
Každý subjekt údajů má právo přiznané evropským zákonodárcem, aby se na něj nevztahovalo rozhodnutí založené výhradně na automatizovaném zpracování, včetně profilování, které má pro něj právní účinky nebo se ho podobně významně dotýká, pokud rozhodnutí (1) není nezbytné pro vstup do EU uzavření nebo plnění smlouvy mezi subjektem údajů a správcem údajů, nebo (2) není v rozporu se zákonem o ochraně osobních údajů povoleno právem Unie nebo členského státu, které se na správce vztahuje a které rovněž stanoví
vhodná opatření na ochranu práv a svobod subjektu údajů a jeho oprávněných zájmů, nebo 3) je v rozporu se zákonem ne na základě výslovného souhlasu subjektu údajů.
Pokud je rozhodnutí (1) nezbytné pro uzavření nebo plnění smlouvy mezi daným subjektem údajů a společností a správce údajů, nebo (2) je založeno na výslovném souhlasu subjektu údajů, může společnost Cannuance GmbH zavede vhodná opatření na ochranu práv a svobod subjektu údajů a jeho oprávněných zájmů zájmy, přinejmenším právo na lidský zásah ze strany správce, na vyjádření jeho nebo jejího názor a napadnout rozhodnutí.
Pokud si subjekt údajů přeje uplatnit práva týkající se automatizovaného individuálního rozhodování, musí může kdykoli kontaktovat kteréhokoli zaměstnance společnosti Cannuance GmbH.
i) Právo odvolat souhlas s ochranou údajů
Každý subjekt údajů má právo udělené evropským zákonodárcem odvolat svůj souhlas s zpracování svých osobních údajů kdykoli.
Pokud si subjekt údajů přeje uplatnit právo na odvolání souhlasu, může kdykoli, kontaktovat kteréhokoli zaměstnance společnosti Cannuance GmbH.
9. Ochrana údajů pro žádosti a postupy podávání žádostí
Správce údajů shromažďuje a zpracovává osobní údaje žadatelů pro účely zpracování žádosti. Zpracování může probíhat také elektronicky. Jedná se o zejména v případě, že žadatel předkládá příslušné dokumenty k žádosti e-mailem nebo prostřednictvím elektronické pošty webový formulář na webových stránkách správci. Pokud správce údajů uzavře pracovní smlouvu s uchazeče, budou předložené údaje uloženy za účelem zpracování pracovního poměru v souladu s právními požadavky. Pokud s uchazečem není uzavřena pracovní smlouva do správce, dokumenty žádosti se automaticky vymažou dva měsíce po oznámení o rozhodnutí o zamítnutí, pokud proti výmazu nestojí žádný jiný oprávněný zájem správce. Dalším oprávněným zájmem v této souvislosti je např. důkazní břemeno v řízení podle obecného zákona o rovném zacházení Zákon o léčbě (AGG).
10. Způsob platby: Ustanovení o ochraně údajů o používání služby PayPal jako platebního prostředku
procesor
Na této webové stránce má správce integrované součásti služby PayPal. PayPal je online platební služba poskytovatele. Platby jsou zpracovávány prostřednictvím takzvaných účtů PayPal, které představují virtuální soukromé nebo soukromé účty podnikatelské účty PayPal je také schopen zpracovávat virtuální platby prostřednictvím kreditních karet, pokud uživatel provádí nemáte účet PayPal. Účet PayPal je spravován prostřednictvím e-mailové adresy, a proto nejsou k dispozici žádné údaje klasická čísla účtů. PayPal umožňuje spouštět online platby třetím stranám nebo přijímat platby. PayPal také přijímá funkce správce a nabízí služby ochrany kupujícího.
Evropská provozní společnost PayPal je PayPal (Europe) S.a.r.l. et Cie, S.C.A., 22-24 Boulevard Royal, L-2449, Lucembursko.
Pokud si subjekt údajů zvolí v internetovém obchodě při objednávce jako možnost platby "PayPal", automaticky předáváme údaje subjektu údajů společnosti PayPal. Výběrem této možnosti platby se subjekt údajů souhlasí s předáním osobních údajů potřebných pro zpracování plateb.
Osobní údaje předávané společnosti PayPal jsou obvykle jméno, příjmení, adresa, e-mailová adresa, IP adresa, e-mailová adresa, e-mailová adresa, e-mailová adresa, e-mailová adresa, adresu, telefonní číslo, číslo mobilního telefonu nebo jiné údaje nezbytné pro zpracování platby. Na adrese zpracování kupní smlouvy vyžaduje také takové osobní údaje, které jsou v souvislosti s kupní smlouvou příslušné pořadí.
Předávání údajů je zaměřeno na zpracování plateb a prevenci podvodů. Správce bude předávat osobní údaje společnosti PayPal, zejména pokud je dán oprávněný zájem na předání. Stránky osobní údaje vyměňované mezi společností PayPal a správcem za účelem zpracování údajů budou předané společností PayPal ekonomickým úvěrovým agenturám. Tento přenos je určen pro identifikaci a kontroly úvěruschopnosti.
Společnost PayPal v případě potřeby předá osobní údaje přidruženým společnostem a poskytovatelům služeb nebo subdodavatelům pokud je to nezbytné pro splnění smluvních závazků nebo pro zpracování údajů v objednávce.
Subjekt údajů má možnost kdykoli odvolat souhlas se zpracováním osobních údajů od PayPal. Odvolání nemá žádný účinek na osobní údaje, které musí být zpracovávány, používány nebo uchovávány předávány v souladu se (smluvním) zpracováním plateb.
Příslušná ustanovení o ochraně údajů společnosti PayPal lze vyhledat pod následujícími odkazy:
https://www.paypal.com/us/webapps/mpp/ua/privacy-full
11. Právní základ pro zpracování
Čl. 6 odst. 1 písm. a) GDPR slouží jako právní základ pro operace zpracování, pro které získáváme souhlas pro konkrétní účel zpracování. Pokud je zpracování osobních údajů nezbytné pro plnění smlouva, jejíž smluvní stranou je subjekt údajů, jako je tomu například v případě, že operace zpracování jsou nezbytné pro dodání zboží nebo poskytnutí jiné služby, zpracování je založeno na čl. 6 odst. 1.b GDPR. Totéž platí pro takové operace zpracování, které jsou nezbytné pro provedení předcházejícího zpracování smluvní opatření, například v případě dotazů týkajících se našich produktů nebo služeb. Je naše společnost, na kterou se vztahuje zákonná povinnost, podle níž je zpracování osobních údajů vyžadováno, například pro účely plnění daňových povinností, zpracování je založeno na čl. 6 odst. 1 písm. ¢ GDPR. Ve výjimečných případech zpracování osobních údajů může být nezbytné pro ochranu životně důležitých zájmů subjektu údajů nebo jiné fyzické osoby osoba. Tak by tomu bylo například v případě, že by se v naší společnosti zranil návštěvník a jeho jméno, věk, údaje o zdravotním pojištění nebo jiné životně důležité informace by musely být předány lékaři, nemocnici nebo jinému subjektu třetí strana. Pak by se zpracování zakládalo na čl. 6 odst. 1 písm. d GDPR. A konečně operace zpracování by mohla být založena na čl. 6 odst. 1 písm. f) obecného nařízení o ochraně osobních údajů. Tento právní základ se používá pro operace zpracování, které nejsou na které se vztahuje některý z výše uvedených právních důvodů, pokud je zpracování nezbytné pro účely tohoto zákona oprávněné zájmy naší společnosti nebo třetí strany, s výjimkou případů, kdy jsou tyto zájmy nadřazeny zájmům nebo základním právům a svobodám subjektu údajů, které vyžadují ochrana osobních údajů. Takové operace zpracování jsou přípustné zejména proto, že mají
byl evropským zákonodárcem výslovně zmíněn. Domníval se, že oprávněný zájem může být předpokládá se, že subjekt údajů je klientem správce (47. bod odůvodnění věta 2 GDPR).
12. Oprávněné zájmy správce nebo třetí strany
Pokud je zpracování osobních údajů založeno na čl. 6 odst. 1 písm. f GDPR, je naším oprávněným zájmem provádět naše podnikání ve prospěch blaha všech našich zaměstnanců a akcionářů.
13. Doba, po kterou budou osobní údaje uchovávány
Kritériem pro určení doby uchovávání osobních údajů je příslušné zákonné uchovávání období. Po uplynutí této doby se příslušná data běžně vymažou, pokud se nejedná o žádné jiné údaje již nezbytné pro splnění smlouvy nebo zahájení smlouvy.
14. Poskytování osobních údajů jako zákonný nebo smluvní požadavek; Požadavek nezbytné pro uzavření smlouvy; povinnost subjektu údajů poskytnout osobní údaje; možné důsledky neposkytnutí těchto údajů
Upřesňujeme, že poskytnutí osobních údajů je částečně vyžadováno zákonem (např. daňovými předpisy) nebo může být také vyplývají ze smluvních ustanovení (např. informace o smluvním partnerovi). Někdy to může být nezbytné k uzavření smlouvy, aby nám subjekt údajů poskytl osobní údaje, které musí být následně zpracováváme. Subjekt údajů je například povinen poskytnout nám osobní údaje údaje, když s ním naše společnost podepíše smlouvu. Neposkytnutí osobních údajů by znamenalo, že mít za následek, že smlouva se subjektem údajů nemůže být uzavřena. Předtím, než se osobní údaje údaje poskytne subjekt údajů, musí se subjekt údajů obrátit na kteréhokoli zaměstnance. Zaměstnanec objasní subjektu údajů, zda je poskytnutí osobních údajů vyžadováno zákonem nebo smlouvou, nebo zda se jedná o nezbytné pro uzavření smlouvy, zda existuje povinnost osobní údaje poskytnout a důsledky neposkytnutí osobních údajů.
15. Existence automatizovaného rozhodování
Jako odpovědná společnost nepoužíváme automatické rozhodování ani profilování.
Vyvinuto specialisty na LegalTech ve společnosti Willing & Able, kteří vyvinuli také systém pro pracovní dobu tracker. Právní texty obsažené v našem generátoru zásad ochrany osobních údajů byly poskytnuty a zveřejněny Prof. Dr. h.c. Heiko Jonny Maniero z Německé asociace pro ochranu dat a křesťanské církve Solmecke z WBS law.
Právo na odstoupení
Poučení o právu na odstoupení od smlouvy
Pokud využíváte naše služby jako spotřebitel, platí pro vás následující:
Právo na odstoupení od smlouvy
Máte právo od této smlouvy odstoupit do čtrnácti dnů bez udání důvodu.
Lhůta pro odstoupení od smlouvy je čtrnáct dní ode dne uzavření smlouvy.
Chcete-li uplatnit své právo na odstoupení od smlouvy, musíte nás (Cannuance GmbH, Neumarkter Str. 80, 81674 Mnichov, e-mail: [email protected]) o tom informovat prostřednictvím jasného prohlášení (např. dopisem zaslaným poštou nebo e-mailem) o svém rozhodnutí odstoupit od této smlouvy. K tomuto účelu můžete použít přiložený vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy, jehož použití však není povinné.
Pro dodržení lhůty pro odstoupení od smlouvy stačí, když oznámení o uplatnění práva na odstoupení od smlouvy odešlete před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy.
Důsledky odstoupení od smlouvy
Odstoupíte-li od této smlouvy, musíme vám vrátit všechny platby, které jsme od vás obdrželi, včetně nákladů na doručení (s výjimkou dodatečných nákladů vyplývajících ze skutečnosti, že jste si zvolili jiný typ doručení než nejlevnější standardní doručení, které nabízíme), a to neprodleně a nejpozději do čtrnácti dnů ode dne, kdy jsme obdrželi vaše oznámení o odstoupení od této smlouvy. Pro toto vrácení peněz použijeme stejnou platební metodu, kterou jste použili pro původní transakci, pokud se s vámi výslovně nedohodneme jinak, a v žádném případě vám za tuto transakci nebudou naúčtovány žádné poplatky.
Použití Tržiště
Tyto zásady přijatelného použití tržiště (dále jen „zásady“) popisují zakázané používání hostovaného tržiště a všech aplikací a služeb dostupných na platformě na adrese www.pneumatikympc.cz (dále jen „tržiště“), které nabízí společnost Cannuance Ltd. (dále jen „Cannuance“).
Společnost Cannuance může tyto zásady kdykoli změnit zveřejněním revidované verze na této stránce. Užíváním tržiště souhlasíte s tím, že se budete řídit aktuální verzí těchto zásad a podmínkami použití tržiště (VOP).
Při přístupu na tržiště a během jeho používání nebudete vy ani žádné třetí strany, které na tržiště přistupují vaším prostřednictvím:
- používat tržiště k nezákonným, hanlivým nebo podvodným účelům;
- porušovat nebo podněcovat k porušování práv jiných osob;
- se pokoušet o narušení, deaktivaci nebo jiné poškození jakéhokoliv aspektu tržiště;
- zasahovat do přístupu jiných osob na tržiště a do jeho využívání;
- přenášet nebo ukládat viry, červy, časované bomby, trojské koně a jiné škodlivé nebo nebezpečné kódy,
používat soubory, skripty, agenty nebo programy, nebo - používat tržiště v situaci, kdy by selhání nebo chyba tržiště mohla mít za následek smrt
nebo vážné zranění jakékoli osoby nebo poškození majetku či životního prostředí.
V případě skutečného nebo domnělého porušení těchto zásad má společnost Cannuance GmbH právo pozastavit nebo ukončit vaše používání tržiště a váš přístup na webové stránky www.pneumatikympc.cz.